»V Kurikulumu za vrtce so prepoznavna tako temeljna načela in cilji predšolske vzgoje, kot tudi spoznanja, da otrok dojema in razume svet celostno, da se razvija in uči v aktivni povezavi s svojim socialnim in fizičnim okoljem, da v vrtcu v interakciji z vrstniki in odraslimi razvija lastno družbenost in individualnost.« (Kurikulum za vrtce)
Romski otroci imajo omogočeno integrativno učenje z vrstniki večinskega prebivalstva. Naš namen je, da pridobivajo igralne in učne veščine in se povezujejo s širšim okoljem ter pridobivajo ustrezne vedenjske oblike obnašanja.
V enoti Ostržek smo preživeli spodbudno dopoldne, kjer smo si poleg izmenjave pridobljenih znanj ogledali lutkovno gledališko igro Pravljica, ki je ušla z drevesa.
Vsebina le-te je spodbudila otrokom razvoj empatije in način neverbalnih sporočil. Umetniška glasba in profesionalno izvedena predstava je vplivala na notranjo obogatitev doživljanja otrok.
Vsi enaki, vsi različni- iz slednjega pridobivamo bogate izkušnje in si prizadevamo, da je otroštvo naših otrok lepo in brezskrbno. Ob tem pa nas vodi vizija, da naši varovanci pridobijo temelje za izgradnjo močne in avtonomne osebnosti.
Romski otroci so v krogu prijateljstva pridobili na občutku enakovrednega položaja. Ob tem se zahvaljujemo za topel sprejem v enoti Ostržek, ge. Vladki, Mojci, Ivanki, Betki, Cvetki in ostalim strokovnim delavkam.
Z integracijo bomo nadaljevali in omogočali otrokom, da se družijo med sabo, izražajo svoje izkušnje in pridobljeno znanje.
Zimsko veselje smo popestrili z igrami na snegu. V toplih oblačilih smo uživali v naravni belini.
Kazalnik kakovostnega dela, prepoznavnosti stroke nas vodijo k visokim ciljem, ki smo si jih zastavili pri našem delu.
»Ne bojte se napredovati,
bojte se tega,
da bi se ustavili«
(kitajski pregovor)
Fotografije iz dogodka: